30 Aralık 2013 Pazartesi

Yaşamanın Yaşı

Yaşadığın gibi yaşlısın, yaşadığın kadar değil.
Yaşamaktan yorulmuşsun, koşmaktan değil.
Yarın ölecek gibi yaşamışsın, örümcek misali,
Nereden bileceksin ki, bu son dem değil.

Nefes nefese kalmışsın, her sabah uyandığında aynı esefle.
Bakışların bu denli çocukken, bu kırışıklar niye?
Yaşadığın gibi yaşlısın, yaşadığın kadar değil.
Koşar adımlarla yaşamışsın, yaşamak bunun neresinde?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder